Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Bursalı öğrencilere ödül
Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.
2024.05.21 14:26 - Son Güncellenme: 2024.05.21 14:26 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.
Öğrencilerin başarısını kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın;
"Sabiha Köstem Ortaokulu'muzun başarılı öğrencilerini kutluyorum Rize'de katıldıkları Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'ndan birincilikle döndüler ve kupa heyecanını birlikte yaşadık. Çocuklarımızla, gençlerimizle sporun kenti Osmangazi'yi hep birlikte oluşturacağız" ifadesinde bulundu.
