Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Bursalı öğrencilere ödül

Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Bursalı öğrencilere ödül

Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.

2024.05.21 14:26 - Son Güncellenme: 2024.05.21 14:26 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
A
Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Bursalı öğrencilere ödül

Rize'de gerçekleşen Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'nda Sabiha Köstem Ortaokulu öğrencileri birincilik elde etti.

Öğrencilerin başarısını kutlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın;

"Sabiha Köstem Ortaokulu'muzun başarılı öğrencilerini kutluyorum Rize'de katıldıkları Okullararası Türkiye Yüzme Şampiyonası'ndan birincilikle döndüler ve kupa heyecanını birlikte yaşadık. Çocuklarımızla, gençlerimizle sporun kenti Osmangazi'yi hep birlikte oluşturacağız" ifadesinde bulundu.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.05.21 14:26 - Son Güncellenme: 2024.05.21 14:26 - SOSYAL MEDYA
A