Okullar yetmeyince stadyumda sınav yaptılar

Okullar yetmeyince stadyumda sınav yaptılar

Endonezya'da memur alımı sınavı, yoğun katılım dolayısı ile okullar yetmeyince stadyumlarda ve kapalı spor salonlarında yapıldı.

2013.11.03 22:03 - Son Güncellenme: 2013.11.03 22:07 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Okullar yetmeyince stadyumda sınav yaptılar

Endonezya'da alınacak 65 bin memur için sınav yapıldı. Ancak sınava bir milyon kişi başvurdu. Yoğun katılım sonucu sınav yerleri için okullar yetmeyince yetkililer sınavı stadyumlar ve kapalı spor salonlarında yaptı.

Endonezya'nın en büyük sorunlarından birisi işsizlik. 250 milyon nüfusa sahip ülkede yüz binlerce işsiz üniversite mezunu bulunuyor.

Kaynak: Milliyet

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.03 22:03 - Son Güncellenme: 2013.11.03 22:07 - HABER MERKEZİ
A