Okullar arası gençler güreş müsabakaları Bilecik'te başladı
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen okullar arası gençler güreş müsabakaları Bilecik'te başladı.
2016.02.16 10:23 - Son Güncellenme: 2016.02.16 10:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız, gazetecilere yaptığı açıklamada, okul sporları faaliyetleri çerçevesinde gençler grup müsabakalarının Bilecik'te düzenlendiğini anımsatarak, müsabakalara 13 ilden 25 takım, grekoromen stilde 101, serbest stilde 114 olmak üzere 215 sporcu öğrencinin katıldığını ve 24 hakemin görev yapacağını bildirdi.
Balıkesir , Bursa, Bolu, Çanakkale, İstanbul, İzmir, Kırklareli, Kocaeli, Manisa, Sakarya, Tekirdağ, Yalova ve Zonguldak illerinin katıldığı müsabakalar, 17 Şubat'ta sona erecek.