Okuldan çıkan 3 öğrenciye motosiklet çarptı
Nizip ilçesinde okuldan çıktıktan sonra evine giden üç çocuk, kendilerine motosiklet çarpmasıyla yaralandı. Yaşanan feci kaza kameraya yansıdı.
2024.09.20 17:49 - Son Güncellenme: 2024.09.20 17:54 - Güncel - İHA
00:50
İLGİLİ VİDEO
Okuldan çıkan 3 öğrenciye motosiklet çarptı
Gaziantep'te yaşanan feci kaza yürekleri ağza getirdi.
Nizip ilçesinde, okuldan çıktıktan sonra evine giden 3 çocuğa, yolun karşısına geçmek istedikleri sırada motosiklet çarptı.
ÇOCUKLAR YARALANDI
Kaza sonrası çevredeki vatandaşlar yardıma koşarak durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı 3 çocuğu ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırdı.
Tedavi altına alınan çocukların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
