Okulda yediği pudingden zehirlenen 55 öğrenci, hastanelik oldu

Okulda yediği pudingden zehirlenen 55 öğrenci, hastanelik oldu

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde 55 öğrenci, okulda yediği pudingden zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Olayla ilgili adli ve idari soruşturma başlatılırken, okulda verilen pudingden numune alındı.

2024.01.10 17:40 - Son Güncellenme: 2024.01.10 17:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Okulda yediği pudingden zehirlenen 55 öğrenci, hastanelik oldu

Şanlıurfa'da 55 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelik oldu. 

Siverek Öğretmenevi Müdürlüğü'nce taşıma merkezli eğitim verilen Şehit Kemal Karakayalı Ortaokulu'nda öğrencilere öğle yemeğinde makarna, çorba ve puding verildi. Yemeğin ardından 55 öğrenci, rahatsızlandı. Okul idaresince haber verilmesi üzerine bölgeye çok sayıda ambulans sevk edildi. Öğrenciler, sağlık ekiplerince Siverek Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Pudingden zehirlendiği belirlenen öğrenciler, tedavi altına alındı. Durumu iyi olduğu belirtilen öğrencileri, Siverek Kaymakamı Musa Aydemir de hastanede ziyaret etti.

Olay ile ilgili adli ve idari soruşturma başlatılırken, okulda verilen pudingden de numune alındı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.01.10 17:40 - Son Güncellenme: 2024.01.10 17:40 - HABER MERKEZİ
A