Okulda kavga etti, adliye çıkışı bıçakladı

Okulda kavga etti, adliye çıkışı bıçakladı

SAMSUN'un Çarşamba İlçesi'nde, 16 yaşındaki O.C.T., okuldaki kavga nedeniyle mahmelik olduğu aynı yaştaki H.A.'yı adliye çıkışı bıçaklayarak yaraladı. Yaralı genç hastaneye kaldırılırken, Ö.C.T. gözaltına alındı.

2013.07.03 14:23 - Son Güncellenme: 2013.07.03 14:24 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Okulda kavga etti, adliye çıkışı bıçakladı

 

Çarşamba'da okudukları lisede kavga eden ve bu nedenle mahkemelik olan iki genç bugün Çarşamba Adalet Sarayı'nda hakim karşısına çıktı. Tutuksuz yargılandıkları mahkeme çıkışında Ö.C.T., aralarında husumet bulunan H.A.'yı karnından bıçakla yaraladı. Çarşamba Devlet Hastanesi'ne kaldırılan H.A. ilk müdahalenin ardından Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi, Ö.C.T. gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.07.03 14:23 - Son Güncellenme: 2013.07.03 14:24 - HABER MERKEZİ
A