Okul müdürü bıçaklandı!

Okul müdürü bıçaklandı!

Diyarbakır'da bir sosyal medya sitesinde tartıştığı bir kız öğrenciyle görüşmek isteyen genç ile ağabeyi, okula alınmayınca okul müdürü ve hizmetliyi bıçakladı.

2013.11.13 14:16 - Son Güncellenme: 2013.11.13 14:17 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Okul müdürü bıçaklandı!

 

 

Diyarbakır'ın Bağlar ilçesinde okulu basan iki kardeş, müdürü ve hizmetliyi bıçakla yaraladı.

Olay özel bir meslek lisesinde yaşandı.

İddiaya göre, 18 yaşındaki Berat Alk sosyal medya üzerinden tartıştığı bir kız öğrenciyle görüşmek için ağabeyi ile okula gitti. İki genç, kız öğrencinin şikayeti üzerine okuldan çıkarıldı.

Okulun bahçesinde devam eden tartışma sırasında Berat Alk, cebinden çıkardığı bıçakla okul müdürü Abdullah Bulgan'ı karnından yaraladı.

Saldırganları uzaklaştırmak isteyen okul hizmetlisi de gencin ağabeyi tarafından bıçakla yaralandı.

Yaralılar hastaneye kaldırılırken, okul müdürü Bulgan'ın durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.13 14:16 - Son Güncellenme: 2013.11.13 14:17 - HABER MERKEZİ
A