Oktay Yılmaz vatandaşla sahur yaptı
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Abdal'da Bursalı vatandaşlarla sahur yaptı.
2024.03.29 09:01 - Son Güncellenme: 2024.03.29 09:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Abdal'da Bursalı vatandaşlarla sahur yaptı.
Yılmaz paylaşımında şu ifadelere yer verdi;
Bursa'da Ramazan Ayı'nın olmazsa olmazlarından biri de Abdal'da sahur... Hemşehrilerimizle hem selamlaştık hem de sahurumuzu yaptık.

