Oktay Yılmaz vatandaşla sahur yaptı

Oktay Yılmaz vatandaşla sahur yaptı

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Abdal'da Bursalı vatandaşlarla sahur yaptı.

2024.03.29 09:01 - Son Güncellenme: 2024.03.29 09:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Oktay Yılmaz vatandaşla sahur yaptı

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Abdal'da Bursalı vatandaşlarla sahur yaptı.

Yılmaz paylaşımında şu ifadelere yer verdi;

Bursa'da Ramazan Ayı'nın olmazsa olmazlarından biri de Abdal'da sahur... Hemşehrilerimizle hem selamlaştık hem de sahurumuzu yaptık.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.29 09:01 - Son Güncellenme: 2024.03.29 09:07 - HABER MERKEZİ
A