Oktay Mahmuti: 'Fenerbahçe'yi tebrik ederim'
Darüşşafkaa Doğuş Başantrenörü Oktay Mahmuti, kupayı kazanan Fenerbahçe teknik heyeti, oyuncuları ve camiasını kutladı.
2016.02.21 21:48 - Son Güncellenme: 2016.02.21 21:49 - Spor - HABER MERKEZİ
Darüşşafkaa Doğuş Başantrenörü Oktay Mahmuti, Fiat Türkiye Kupası Finali'nde 67-65 kaybedilen Fenerbahçe Ülker maçının ardından açıklamalarda bulundu. Türk basketbolseverlerin son 4-5 gündür çok keyifli bir turnuva izlediğini ifade eden Mahmuti, "Oyuncularımı bugünkü performanslarından dolayı kutluyorum. Son saniye basketiyle kupa Fenerbahçe'nin oldu. Fenerbahçe'yi de tebrik ediyorum" dedi.