Oktay Mahmuti: 'Fenerbahçe'yi tebrik ederim'

Oktay Mahmuti: 'Fenerbahçe'yi tebrik ederim'

Darüşşafkaa Doğuş Başantrenörü Oktay Mahmuti, kupayı kazanan Fenerbahçe teknik heyeti, oyuncuları ve camiasını kutladı. 

2016.02.21 21:48 - Son Güncellenme: 2016.02.21 21:49 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Oktay Mahmuti: 'Fenerbahçe'yi tebrik ederim'

Darüşşafkaa Doğuş Başantrenörü Oktay Mahmuti, Fiat Türkiye Kupası Finali'nde 67-65 kaybedilen Fenerbahçe Ülker maçının ardından açıklamalarda bulundu. Türk basketbolseverlerin son 4-5 gündür çok keyifli bir turnuva izlediğini ifade eden Mahmuti, "Oyuncularımı bugünkü performanslarından dolayı kutluyorum. Son saniye basketiyle kupa Fenerbahçe'nin oldu. Fenerbahçe'yi de tebrik ediyorum" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.21 21:48 - Son Güncellenme: 2016.02.21 21:49 - HABER MERKEZİ
A