Okan Buruk Bursaspor camiasından özür diledi!
Gaziantepspor Teknik Direktörü Okan Buruk, Bursaspor maçı sonrası yaptığı açıklamalar nedeniyle yeşil beyazlı camiadan özür diledi
2015.01.05 12:05 - Son Güncellenme: 2015.01.05 12:05 - Spor - HABER MERKEZİ
Timsah'ın 2-1'lik galibiyeti sonrası hakemlerin tüm düdüklerini Bursaspor'un lehine çaldığı yönünde açıklamalar yapan Buruk, yanlış anlaşıldığını ifade ederek 'Bursaspor'un başarısını gölgelemek veya hakemlere haksızlık etmek gibi bir amacım yoktu. Herkesten özür dilerim. Maç sonunda duygusal davranabiliyoruz' diye konuştu.