Oğuzhan Özyakup yükselişe geçti

Oğuzhan Özyakup yükselişe geçti

Geçen sezon ortaya koyduğu performansla beklentileri karşılayamayan Oğuzhan Özyakup, teknik direktörlük koltuğuna Abdullah Avcı'nın gelmesi ve oyun anlayışının değişmesinin ardından form olarak yükselişe geçti.

2019.09.10 09:45 - Son Güncellenme: 2019.09.10 09:45 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Oğuzhan Özyakup yükselişe geçti

Takım çalışmalarında daha istekli bir görüntü sergileyen Oğuzhan, bu durumun karşılığını da ilk 11'de görev bularak alıyor...

Tecrübeli orta saha oyuncusunun, bu hafta Gazişehir'le oynanacak maçta da ilk 11'de olması bekleniyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.10 09:45 - Son Güncellenme: 2019.09.10 09:45 - HABER MERKEZİ
A