Oğuzhan Özyakup'tan Beşiktaş'a kötü haber

Oğuzhan Özyakup'tan Beşiktaş'a kötü haber

Beşiktaşlı futbolcunun sol ayak bileğinde ödem tespit edildi.

2016.09.26 17:25 - Son Güncellenme: 2016.09.26 17:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Oğuzhan Özyakup'tan Beşiktaş'a kötü haber

Beşiktaş'ın Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray'la yaptığı ve 2-2 berabere kaldığı derbi maçta sakatlanan Oğuzhan Özyakup'un sol ayak bileğinde ödem tespit edildiği bildirildi.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "Futbolcumuz Oğuzhan Özyakup'un çekilen MR'ında sol ayak bileğinde ödem tespit edilmiştir. Sağlık ekibimiz tarafından oyuncumuzun tedavisine hemen başlanmıştır." ifadeleri kullanıldı.

Oğuzhan Özyakup, Galatasaray derbisine ilk 11'de başlamış, ikinci yarının başında oyundaki yerini Anderson Talisca'ya bırakmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.26 17:25 - Son Güncellenme: 2016.09.26 17:28 - HABER MERKEZİ
A