Oğuzhan oyundan alınmasına sitem etti!

Oğuzhan oyundan alınmasına sitem etti!

Beşiktaşlı Oğuzhan, Fenerbahçe derbisinde oyundan alınmasına tepki gösterdi.

2016.03.01 09:24 - Son Güncellenme: 2016.03.01 09:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Oğuzhan oyundan alınmasına sitem etti!

Fenerbahçe'nin Luis Nani'yle bulduğu ikinci golün ardından oyuncu değişikliğine giden Beşiktaş'ta, oyundan alınan Oğuzhan Özyakup'un, kollarını iki yana açarak kenar yönetimine sitemde bulunması dikkati çekti. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.01 09:24 - Son Güncellenme: 2016.03.01 09:24 - HABER MERKEZİ
A