Oğuzhan oyundan alınmasına sitem etti!
Beşiktaşlı Oğuzhan, Fenerbahçe derbisinde oyundan alınmasına tepki gösterdi.
2016.03.01 09:24 - Son Güncellenme: 2016.03.01 09:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin Luis Nani'yle bulduğu ikinci golün ardından oyuncu değişikliğine giden Beşiktaş'ta, oyundan alınan Oğuzhan Özyakup'un, kollarını iki yana açarak kenar yönetimine sitemde bulunması dikkati çekti.