Oğuzhan Koç: Harbiye konserinden sonra gaza geldim

Oğuzhan Koç: Harbiye konserinden sonra gaza geldim

Pop müziğin sevilen seslerinden Oğuzhan Koç, kariyerinin ilk Harbiye konserini iki hafta önce gerçekleştirmişti. Yakışıklı şarkıcı, Harbiye Açıkhava'da verdiği konserin etkisini hala üzerinden atmadığı söyledi.

2019.09.24 17:48 - Son Güncellenme: 2019.09.24 17:48 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Oğuzhan Koç: Harbiye konserinden sonra gaza geldim

Oğuzhan Koç, önceki gün City's AVM'de objektiflere takıldı. Bir cafede kahvaltı yapan şarkıcı, "Harbiye heyecanı hala devam ediyor. Çok keyifli bir konserdi. Bu kadar sevildiğimi, bu kadar dostumun olduğunu, bu kadar dinleyeceğim olduğunu bilmek çok güzel. Yılbaşına kadar konserlerim var. Harbiye konserinden sonra gaza geldim. Harbiye'den aldığım gazla Anadolu'nun da nabzını ölçelim. Ekim ayında çok güzel bir turne olacak" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.09.24 17:48 - Son Güncellenme: 2019.09.24 17:48 - HABER MERKEZİ
A