Ogün Samast, yine hakim karşısında: Adliyeden tespih sallayarak çıktı

Ogün Samast, yine hakim karşısında: Adliyeden tespih sallayarak çıktı

Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink cinayetinin tetikçisi Ogün Samast, "FETÖ silahlı terör örgütüne üye olmamakla birlikte örgüt adına suç işlemek" suçundan hapis cezasıyla yargılandığı davada duruşmaya katılmak üzere bu sabah Trabzon Adliyesi'ne geldi. Savcılık, davanın zaman aşımına uğradığı gerekçesiyle düşmesini talep etti.

2024.06.12 11:50 - Son Güncellenme: 2024.06.12 13:23 - Güncel - DHA
A
Ogün Samast, yine hakim karşısında: Adliyeden tespih sallayarak çıktı

Agos Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hrant Dink'in katili olan ve geçen yıl 15 Kasım'da tahliye edilen Ogün Samast'ın 11 sanıklı FETÖ terör örgütü davası çerçevesinde yargılanmasına devam ediliyor.

Samast, İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla bağlanmak için Trabzon Adliyesi'ne geldi.

Samast, son olarak 29 Mayıs'taki duruşmaya SEGBİS sistemiyle katılmıştı.

Savcılık, Samast'ın "silahlı terör örgütüne üye olmamakla birlikte örgüt adına suç işlemek" suçundan davanın zaman aşımına uğradığı gerekçesiyle düşmesini talep etti.

TESPİH SALLAYARAK ÇIKTI

Duruşma savcısı mahkemeye sunduğu mütalaada aralarında Samast'ın da bulunduğu 7 sanığın yargılandığı davanın zaman aşımı nedeniyle düşürülmesi talebinde bulundu. 

Duruşmada savunma yapan Ogün Samast da mütalaaya katıldığını ve bir diyeceğinin olmadığını ifade etti.

16 Ekim'e ertelenen duruşmada savunma yaptıktan sonra adliyeden tespih sallayarak çıkan Samast, kendisini bekleyen otomobile binerek adliyeden ayrıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.06.12 11:50 - Son Güncellenme: 2024.06.12 13:23 - DHA
A