Öğretmenler oynadı, öğrenciler seyretti

Öğretmenler oynadı, öğrenciler seyretti

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde öğretmenler öğrenciler için sahneye çıktı.

2013.04.26 11:21 - Son Güncellenme: 2013.04.26 11:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Öğretmenler oynadı, öğrenciler seyretti


Koç İlköğretim Okulu'nda okul müdürü ve 17 öğretmenin hazırladığı 'Pırtlatan Bal' adlı komedi oyunu öğrenciler tarafından keyifle seyredildi. Mustafa Gümüş'ün hem oynayıp hem yönettiği Pırtlatan Bal isimli komedi oyunu Koç İlköğretim Okulu'nun çok amaçlı salonunda sahnelendi. Oyunu başarılı bir şekilde sahneleyen öğretmenler öğrencilerden büyük alkış aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.26 11:21 - Son Güncellenme: 2013.04.26 11:21 - HABER MERKEZİ
A