Öğretim üyesi kendini vurarak intihar etti
Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Mustafa Sadık Akdağ, silahla kendini vurarak intihar etti.
2017.02.28 11:48 - Son Güncellenme: 2017.02.28 11:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, 34 yaşındaki Yrd. Doç. Dr. Mustafa Sadık Akdağ, Kaymaklı Mahallesinde arkadaşının evinde kaldığı sırada dün gece saat 03.00 sıralarında kafasına sıktığı kurşunla intihar etti.
