Öğretim üyesi kendini vurarak intihar etti

Öğretim üyesi kendini vurarak intihar etti

Ordu Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi Öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Mustafa Sadık Akdağ, silahla kendini vurarak intihar etti.

2017.02.28 11:48 - Son Güncellenme: 2017.02.28 11:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A