Öğrencilere buz pateni ödülü

Öğrencilere buz pateni ödülü

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, Akşemsettin İlk ve Ortaokulu'nda öğrencilere her olumlu davranışları karşılığında bir "Şems kart" veriliyor. 10 kart kazanan öğrenci öğretmeniyle buz patenine gönderiliyor.

2013.04.08 12:51 - Son Güncellenme: 2013.04.08 12:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Öğrencilere buz pateni ödülü

Okulu Müdürü Fikret Kılıç, öğrenci davranışlarını olumlu yönde geliştirmek, ders başarısını arttırmak için böyle bir uygulama başlattıklarını, her olumlu davranışın karşılığının bir "Şems kart" olduğunu söyledi. 10 Şems kart biriktiren öğrenciye öğretmeniyle birlikte buz patenine gitme hakkı verildiğini ifade eden Kılıç, "Projemizin maksadı öğrencilerimizin kişilik gelişimlerine ve sosyalleşmelerine katkıda bulunmak, olumlu davranışlarının ödüllendirilerek pekiştirilmesini sağlamak. Sınıf içi olumlu davranışları pekiştirmek, olumsuz davranışları asgariye indirmek, arkadaş ortamlarında birbirlerine sevgi saygı ve hoşgörü çerçevesinde davranmalarını sağlamak istiyoruz" şeklinde konuştu.


Kılıç, projenin mimarı matematik öğretmeni İlknur Günaylı olmak üzere, projede emeği geçen fen ve teknoloji öğretmeni asin Polat'a teşekkür etti. Projeye başladıkları günden beri öğrencilerin davranışlarında çok büyük olumlu değişiklikler görüldüğü bildirildi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.08 12:51 - Son Güncellenme: 2013.04.08 12:51 - HABER MERKEZİ
A