Öğrencilerden keyifli konser

Öğrencilerden keyifli konser

Büyükşehir Belediye Orkestrası'nda Türk Halk Müziği eğitimi alan öğrenciler, muhteşem bir konserle sanatseverlere türkü ziyafeti sundu.

2014.06.25 15:08 - Son Güncellenme: 2014.06.25 15:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Öğrencilerden keyifli konser

Bursa Büyükşehir Belediye Orkestrası Türk Halk Müziği Bölümü'nün 'Yıl Sonu Öğrenci Etkinliği', öğrencilere ilk sahne tecrübelerini muhteşem bir konserle yaşattı. Tayyare Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen konser, eğlenceli anlara imza attı. Emel Örgün Kurt ve Serhat Doğan'ın eğitmenliğinde sahneye çıkan çocuk ve öğrenci koroları, konserde, en sevilen türküleri seslendirdi. Programa öğrencilerin enstrümantal dinletisi de renk kattı. Konseri ilgiyle izleyen vatandaşlar, sanatçıları alkışlarıyla ödüllendirdi. Gecenin sonunda Büyükşehir Belediyesi Orkestrası Türk Halk Müziği Bölümü Başkanı Hamit Gazigil ile Bölüm Başkan Yardımcısı Züleyha Savaş, eğitmenlere teşekkür ederek çiçek verdi. Konserde, genç sanatçılara da teşekkür belgeleri verildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.25 15:08 - Son Güncellenme: 2014.06.25 15:09 - HABER MERKEZİ
A