Öğrenciler yedikleri yemekten zehirlendi

Öğrenciler yedikleri yemekten zehirlendi

Ankara Gazi Üniversitesi merkez kampüsünde öğrenciler yedikleri öğle yemeğinden zehirlendi.

2013.12.17 20:17 - Son Güncellenme: 2013.12.17 20:18 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler yedikleri yemekten zehirlendi

 

Menüde mercimek çorbası, kıymalı karnabahar, peynirli su böreği ve hoşaf bulunduğunu bildiren öğrenciler, peynirli su böreğinden zehirlendiklerini belirtti. Saat 17.00 gibi rahatsızlanan öğrenciler yakında bulunan hastanelere başvurdu. Gazi Üniversitesi Hastanesi'nde yaklaşık 30 öğrenci tedavi altına alındı. Zehirlenme vakasının okul çıkışına rastgeldiği için kaç kişinin yediği yemekten zehirlendiği bilinmiyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.17 20:17 - Son Güncellenme: 2013.12.17 20:18 - HABER MERKEZİ
A