Öğrenciler kansere dikkat çekmek için yürüdü

Öğrenciler kansere dikkat çekmek için yürüdü

 Yalova'daki lise öğrencileri, meme kanserine dikkat çekmek için yürüdü.

2019.10.31 10:49 - Son Güncellenme: 2019.10.31 10:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler kansere dikkat çekmek için yürüdü

Yalova Çiftlikköy Atatürk Anadolu Lisesi Yeşilay Kulübü öğrencileri meme kanseri farkındalığı oluşturmak için sıra arkadaşları ve aileleriyle bir araya geldi.

Okul Müdürü Aziz Bozok, "Yürüyüşe katılan tüm katılımcılara teşekkür ediyorum. Bugün Yalova'nın sokakları pembe ve beyaza büründü" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.10.31 10:49 - Son Güncellenme: 2019.10.31 10:49 - HABER MERKEZİ
A