Öğrenciler fenalaştı, hastane karantinaya alındı

Öğrenciler fenalaştı, hastane karantinaya alındı

Sultanbeyli'de liseye yakın bir arazide yaşları küçük iki kişi tarafından atılan ve kimyasal madde içerdiği iddia edilen biber gazından 4'ü öğrenci 6 kişi zehirlendi. Zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırılırken olaya ilişkin 2 kişi gözaltına alındı.

2018.01.09 18:36 - Son Güncellenme: 2018.01.09 22:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler fenalaştı, hastane karantinaya alındı

Olay, akşam saatlerinde Sultanbeyli Turhan Fevzioğlu Ticaret Meslek Lisesinin yakınında bulunan boş arazide meydana geldi. Edinilen bilgiye ve iddialara göre yaşları 18'den küçük 2 kişi içeriğinde kimyasal madde bulunan biber gazını okuldan çıkan bazı öğrencilerin üzerine doğru sıktı. Sıkılan gaz nedeniyle 4'ü öğrenci 2'si öğretmen 6 kişi zehirlenerek Sultanbeyli Devlet Hastanesine kaldırıldı. Tedbiren hastanenin acili ilk etapta karantinaya alınırken olaya ilişkin başlatılan soruşturmada gazı atılan 2 kişi gözaltına alındı. Kimliği tespit edilen diğer şüphelinin ise arandığı kaydedildi.

4'Ü ÖĞRENCİ 2 ÖĞRETMEN KOKUDAN RAHATSIZLANMIŞ

Sultanbeyli Belediye Başkan Yardımcısı Muhammed Çimen "4 öğrenci, 2 öğretmen okulun bahçesinde aynı anda gaz kokusundan rahatsızlanınca hastaneye kaldırılıyorlar. Yaşları küçük 2 kişi tarafından ne olduğu belli olmayan bir gaz sıkılmış. Başhekimle konuştuk büyütülecek bir konunun olmadığını kaydetti. Acil bölümü de açıldı. İlk başta ne olduğu belli olmadığından tedbiren kapatıldı hastanenin acili" diye konuştu.

Gazdan zehirlenenler taburcu edildi

Sultanbeyli'de liseye yakın bir arazide yaşları küçük 2 kişi tarafından atılan gazla zehirlenerek hastaneye kaldırılan 4'ü öğrenci 6 kişi taburcu edildi.

Olay, akşam saatlerinde Sultanbeyli Turhan Fevzioğlu Ticaret Meslek Lisesinin yakınında bulunan boş arazide meydana gelmişti. İddialara göre yaşları 18'den küçük 2 kişi içeriğinde kimyasal madde bulunan biber gazını sıkmasıyla okul bahçesinde bulunan 4'ü öğrenci 2'si öğretmen 6 kişi zehirlenmişti.

Sultanbeyli Devlet Hastanesine kaldırılan öğrenci ve öğretmenler burada yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildi.

Öte yandan başlatılan soruşturmada kapsamında gazı atan ve yaşları 18'den küçük olan 2 kişi de gözaltına alınmıştı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.09 18:36 - Son Güncellenme: 2018.01.09 22:14 - HABER MERKEZİ
A