Öğrenciler duymasın! Öğretmenlerin yüzde 61'i...

Öğrenciler duymasın! Öğretmenlerin yüzde 61'i...

Öğretmenlerden kopya itirafı.Yüzde 61'i 'kopya çekmiştim' dedi

2014.10.13 09:28 - Son Güncellenme: 2014.10.13 09:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler duymasın! Öğretmenlerin yüzde 61'i...

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Eğitim Fakültesi'nde, İlköğretim Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mehmet Kaan Demir ile aynı bölümde görev yapan araştırma görevlisi Serdar Arcagök önemli bir araştırmaya imza attı. Demir ve Arcagök, SınıfÖğretmenliği Bölümü 4'üncü sınıfta eğitim gören gençöğretmen adaylarının "sınavlarda kopya çekilmesine' ilişkin bakışını değerlendirdi. Araştırmada bölümde eğitim gören 194 öğrenciden 179'u örneklem olarak alındı.

KOPYAYLA 6 VE 8'INCI SINIFTA TANIŞILIYOR

Araştırmanın sonuçlarına ilişkin bilgi veren Demir,öğretmen adaylarının yüzde 61'inin, üniversiteyi kazanmadan önceki eğitim kademelerinde kopyaçektiğini dile getirdiklerini ifade etti. Demir, kopyaçekmede erkek sınıf öğretmeni adaylarının çoğunluğu oluşturduğuna da dikkat çekti.

Araştırmada ortaya çıkan ilginç başlıklarsa şunlar oldu:

* Öğrenci kopyayla ilköğretim 6 ve 8'inci sınıfta tanışıyor.

* Öğretmenlerin yüzde 35'i sınav sorularının kopya çekmeye teşvik ettiğini düşünüyor.

* Ankete katılanların üçte ikisi kadın, dörtte üçüyse yaşlı öğretim elemanlarının derslerinde kopya çektiğini ifade ediyor.

* Adayların yüzde 29'uysa kopyaya hoşgörüyle bakılması gerektiği yönünde fikir belirtti. 

Kaynak: Habertürk

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.13 09:28 - Son Güncellenme: 2014.10.13 09:28 - HABER MERKEZİ
A