Öğrenciler cips ve kola yerine meyveyi tercih etti

Öğrenciler cips ve kola yerine meyveyi tercih etti

Ankara Kızılcahamam İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, sağlıklı yaşam için farkındalık etkinliği düzenledi.

2019.03.28 15:26 - Son Güncellenme: 2019.03.28 15:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Öğrenciler cips ve kola yerine meyveyi tercih etti

TÜBİTAK inceleme projesi kapsamında "Sağlıklı Yaşam ve Obeziteye Hayır" etkinliği düzenleyen Kızılcahamam İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, okul bahçesinde meyve ikramında bulundu.

Öğrencilere yönelik obezite konusunda farkındalık oluşturmak üzere etkinlik çalışması yapan öğrenciler, daha sağlıklı cips ve kola yerine meyve ve sebze yenilmesi gerektiğini dile getirdiler. 
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.28 15:26 - Son Güncellenme: 2019.03.28 15:27 - HABER MERKEZİ
A