Öğrenciler Batman şehitlerini andı
Ardahan Üniversitesi öğrencileri Batman'da şehit düşen mehmetçikler için anma törene düzenledi.
2018.10.05 17:11 - Son Güncellenme: 2018.10.05 17:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
Batman'ın Hasankeyf ilçesinde yol yapım çalışmasının emniyetini sağlayan askerlerin bulunduğu zırhlı askeri aracın geçişi sırasında PKK'lı teröristler, asfaltın altına tuzakladıkları el yapımı patlayıcıyı infilak ettirmeleri sonucu şehit olan 8 kahramanımız için Ardahan Üniversitesi Aşık Şenlik Meydanında anma programı düzenlendi.
Dev Türk bayrağı açan öğrenciler İstiklal Marşı'nı okuduktan sonra saygı duruşunda bulundular. Öğrenciler daha sonra dağıldılar.