Ofis dışında yemek yemek mutlu ediyor
Yapılan araştırmaya göre, masa başında yemek yiyen çalışanın verimliliği düşüyor
2013.04.16 17:51 - Son Güncellenme: 2013.04.16 17:52 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İngiltere'de yapılan bir araştırma, ofisten çıkıp dışarıda yemek yemenin çalışanların işlerine daha pozitif bakmasını sağladığını ortaya koydu.
Araştırmaya göre, ofisten çıkıp dışarıda yemek yemek, çalışanları daha mutlu ederken, buna karşılık masasında yemeğini yiyen çalışanın ise verimliliği düşüyor.
Taraf gazetesinde yer alan haberde, uzmanlara göre sahilde ya da bir parkta atıştırmak restoranda yemekten daha çok mutlu ediyor.