Ödül almaya değil gezmeye geldim!

Ödül almaya değil gezmeye geldim!

Yılmaz Erdoğan; 'Kelebeğin Rüyası'nın ödül almaması üzerine,"Buraya gezmeye gelmiştik. Onur'la (Ünlü) konuştum, ödüllerinden birini verecek" diye espri yaptı

2013.04.16 09:39 - Son Güncellenme: 2013.04.16 09:40 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Ödül almaya değil gezmeye geldim!

İstanbul Kültür Sanat Vakfı tarafından düzenlenen 32. İstanbul Film Festivali, Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda gerçekleştirilen ödül töreniyle sona erdi. Ceyda Düvenci ve Mert Fırat'ın sunduğu törende; sahneye Nejat İşler ile el ele gelen Hülya Koçyiğit, Emek Sineması protestolarına destek verdi: "Emek sahnesinde, İstanbul Film Festivali'nin Onur Ödülü'nü almak üzere sahneye çıkışımı hatırlıyorum. Bu hafızamda mı kalsın? Bunu tüm sanatçılar niye yaşayamasın? Emek Sineması bizimdir." Emek Sineması'ndaki çocukluk anılarını anlatan İşler ise sözlerini "Ben şimdi babama ne söyleyeceğim? Emek bizim" diyerek bitirdi. Gecede; Yılmaz Erdoğan'ın yönetip oynadığı 'Kelebeğin Rüyası' filminin ödül alamaması hayal kırıklığı yarattı. Onur Ünlü'nün filmi 'Sen Aydınlatırsın Geceyi' ise üç dalda ödül aldı. Erdoğan, "Ödül bekliyor muydunuz?" sorusuna "Yok, biz buraya gezmeye gelmiştik. Ama Onur ile konuştum, belki birini verecek" diye espri yaptı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.04.16 09:39 - Son Güncellenme: 2013.04.16 09:40 - HABER MERKEZİ
A