'ODTÜ planlarını onayladık'
Çevre ve Şehircilik Bakanı Bakanı Erdoğan Bayraktar "ODTÜ planlarını onayladık. Hayırlı olsun" dedi.
2013.09.30 14:25 - Son Güncellenme: 2013.09.30 14:25 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Bakan Bayraktar, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "ODTÜ planlarını onayladık. Hayırlı olsun" dedi.