ODTÜ'de molotoflu YÖK protestosu

ODTÜ'de molotoflu YÖK protestosu

ODTÜ'de akşam saatlerinde toplanan Dev-Genç üyesi bir grup YÖK'ü ve devam eden yol çalışmalarını protesto etti.

2013.11.06 22:13 - Son Güncellenme: 2013.11.06 22:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
ODTÜ'de molotoflu YÖK protestosu

 

 

Bugün saat 20.30 sıralarında yüzlerini maskelerle kapatan yaklaşık 50 kişilik bir grup ODTÜ'deki yol inşaatının yapıldığı alanda molotof kokteylleri ve havai fişeklerle eylem yaptı. Atılan molotof kokteylleri nedeniyle inşaat alanında zaman zaman alevler yükselirken, eylem sırasında bazı iş makinalarının işçiler tarafından şantiye alanından uzaklaştırıldığı görüldü. A4 giriş kapısındaki güvenlik noktasına zarar vererek duvarlara yazılama yapan yaklaşık 50 kişilik grup, ateş yakarak barikat kurdu. Yarım saat süren eylemin ardından grup dağıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.06 22:13 - Son Güncellenme: 2013.11.06 22:14 - HABER MERKEZİ
A