ODTÜ'de Kobani yürüyüşüne müdahale

ODTÜ'de Kobani yürüyüşüne müdahale

ODTÜ öğrencileri Kobani için eylem düzenledi. Pankart açarak okul kapısına yürüyen öğrencilerin taş ve havai fişek atması üzerine polis olaya müdahale etti.

2014.10.09 14:49 - Son Güncellenme: 2014.10.09 14:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
ODTÜ'de Kobani yürüyüşüne müdahale

Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde (ODTÜ) bir grup, Kobani'de yaşananları protesto etmek için eylem yaptı. 250 kişilik grup, AK Parti Genel Merkezi'ne yürümek istedi. Çevik kuvvet ekipleri ve TOMA, ODTÜ A1 giriş kapısında güvenliği sağladı. Güvenlik güçleri anons yaparak eylemcilerin dağılmasını istedi. Uyarı anonsuna eylemciler, taş ve havai fişek atarak karşılık vermesi üzerine güvenlik güçleri gruba ODTÜ girişinde müdahale etti. Güvenlik güçlerinin biber gazı ve tazyikli suyla yaptığı müdahale sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.09 14:49 - Son Güncellenme: 2014.10.09 14:50 - HABER MERKEZİ
A