Obradovic'ten Aziz Yıldırım'a teşekkür

Obradovic'ten Aziz Yıldırım'a teşekkür

Fenerbahçe Doğuş başantrenörü Zeljko Obradovic şampiyonluğun ardından açıklamalarda bulundu.

2018.06.14 01:27 - Son Güncellenme: 2018.06.14 01:27 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Obradovic'ten Aziz Yıldırım'a teşekkür

Fenerbahçe Doğuş başantrenörü Zeljko Obradovic, Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi şampiyonluğunun ardından konuştu ve eski başkan Aziz Yıldırım'a teşekkür etti.

Zeljko Obradovic, şampiyonluğun ardından şu sözleri kullandı;

''Tüm oyuncularım için öok öutluyum. Uzun ve zor bir sezon oldu. Sonunda şampiyon olarak harika hissettik. Fenerbahçe taraftarına bizi destekledikleri için teşekkür ediyorum. Önce eski başkan Aziz Yıldırım'a sonra yeni başkan Ali Koç'a teşekkür ediyorum.

Ben bu şekilde oynanmasını hayal ediyorum. 12 oyuncunun da skora katkıda bulunmasını hayal ediyorum. Bugün bu hayalimi gerçekleştirdim.''

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.14 01:27 - Son Güncellenme: 2018.06.14 01:27 - HABER MERKEZİ
A