Obama Rusya'da
ABD Başkanı Barack Obama, St. Petersburg kentinde düzenlenen G- 20 Liderler Zirvesi'ne katılmak üzere İsveç'ten Rusya'ya geldi.
2013.09.05 16:47 - Son Güncellenme: 2013.09.05 16:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, ABD'li mevkidaşı Barack Obama'nın havaalanına indiği sırada yaptığı açıklamada, St. Petersburg görmekten mutluluk duyacağını söyledi.
Putin'in basın sözcüsü Dmitry Peskov da Russia Today kanalına yaptığı açıklamada Putin'in Obama'yı St. Petersburg'da görmekten memnun olacağını ve her ne kadar ikili bir görüşme olmazsa da zirvede aralarında görüşme şanslarının olacağını söyledi.