Obama, Kral Abdullah'la görüştü

Obama, Kral Abdullah'la görüştü

ABD Başkanı Barack Obama, Suudi Arabistan Kralı Abdullah ile telefonda görüştü.

2013.11.28 07:25 - Son Güncellenme: 2013.11.28 07:26 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Obama, Kral Abdullah'la görüştü


 

Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, iki liderin Ortadoğu konularında aralarındaki düzenli istişareler kapsamında görüştükleri belirtildi.

Görüşmede, Obama'nın İran'ın nükleer programı üzerinde P5+1'in İran'la vardığı ilk adım anlaşmasının detaylarını paylaştığı, İran'ın verdiği taahhütleri yerine getirmesinin önemini yeniden teyit ettiği kaydedildi.

Açıklamaya göre iki lider, P5+1'in, uluslararası toplumun İran'ın nükleer programına ilişkin endişelerini ortadan kaldıracak kapsamlı bir çözümün müzakeresini yapma çabalarına dair düzenli görüş alışverişinde bulunma yönünde mutabık kaldı.

Beyaz Saray açıklamasında, "Başkan Obama, ABD'nin Körfez'deki dostları ve müttefiklerine yönelik kesin bağlılığını yineledi" ifadesi kullanıldı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.28 07:25 - Son Güncellenme: 2013.11.28 07:26 - HABER MERKEZİ
A