Obama Irak'a 275 asker gönderdi

Obama Irak'a 275 asker gönderdi

ABD Başkanı Barack Obama, çatışmaların yaşandığı Irak'ta, Bağdat Büyükelçiliği'nin ve personelinin güvenliğini artırmak için 275 asker gönderdi.

2014.06.17 10:04 - Son Güncellenme: 2014.06.17 10:05 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Obama Irak'a 275 asker gönderdi

Obama, konuyla ilgili Temsilciler Meclisi Başkanı John Boehner ile Senato'ya mektup gönderdi. Obama mektubunda, Kongre üyelerini, askeri personelin, ABD'nin Bağdat Büyükelçiliği'nin ve personelinin korunmasına destek olacağı noktasında bilgilendirdi.

HERHANGİ BİR İHTİYAÇ KALMAYANA KADAR IRAK'TA OLACAKLAR
Mektuba göre, Amerikan askerleri, güvenlik noktasında herhangi bir ihtiyaç kalmayana kadar Irak'ta kalacak.

Beyaz Saray'dan yapılan yazılı açıklamada da Amerikan askerlerinin Irak hükümetinin rızasıyla bu ülkeye gireceği kaydedildi. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.06.17 10:04 - Son Güncellenme: 2014.06.17 10:05 - HABER MERKEZİ
A