Obama ile görüşme yok

Obama ile görüşme yok

Genel Kurul süresince Gül'ün ABD Başkanı Obama ile ikili bir görüşme yapması beklenmiyor.

2013.09.21 09:50 - Son Güncellenme: 2013.09.21 09:50 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Obama ile görüşme yok

Gül hareketinden önce bu konudaki sorulara şu cevabı verdi: "İran, Fransa başta olmak üzere bazı cumhurbaşkanlarıyla görüşeceğiz. ABD başkanları, BM genel kurullarında prensip olarak ikili görüşme yapmazlar. Biriyle yaparsa öbürüyle de yapma ihtiyacı söz konusu olur. Bu bir gelenektir. Onun için bizim herhangi bir talebimiz de yoktur ama başka ülkelerden bazılarından biz talep ederiz, onlar bizden talep ederler. Bu bilinen bir gelenektir." 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.21 09:50 - Son Güncellenme: 2013.09.21 09:50 - HABER MERKEZİ
A