Obama, G20 Zirvesi için Çin'de

Obama, G20 Zirvesi için Çin'de

ABD Başbakanı Barack Obama, G20 Zirvesi'ne katılmak üzere Çin'in Hangzhou kentine geldi.

2016.09.03 11:34 - Son Güncellenme: 2016.09.03 11:34 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Obama, G20 Zirvesi için Çin'de

ABD Başbakanı Barack Obama, G20 Zirvesi'ne katılmak üzere Çin'in Hangzhou kentine geldi.

Çin'in başkenti Hangzhou, bu yıl 11'incisi düzenlenen G20 Zirvesi'ne ev sahipliği yapıyor. Türkiye'yi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın temsil edeceği zirveye ABD Başkanı Barack Obama, Almanya Başbakanı Angela Merkel, Fransa Cumhurbaşkanı François Hollande, Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, BM Genel Sekreteri Ban Ki-Moon ve İtalya Başbakanı Matteo Renzi'nin yanı sıra çok sayıda devlet ve hükümet başkanı katılacak.

Liderler, Suriye ve terör konularının gündemin ilk maddeleri arasında yer alacak zirveye için Hangzou kentine gelmeye başladı. ABD Başkanı Barack Obama da, yarın başlayacak zirve öncesinde bugün Hangzhou kentine geldi. Çinli yetkililer tarafından karşılanan Obama, daha sonra havalimanından zırhlı aracıyla uzaklaştı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.09.03 11:34 - Son Güncellenme: 2016.09.03 11:34 - HABER MERKEZİ
A