Obama "Büyük felaket" dedi

Obama "Büyük felaket" dedi

ABD Başkanı Barack Obama, 1915 yılı olaylarıyla ilgili olarak "büyük felaket (Meds Yeghern)" ifadesini kullandı.

2013.04.24 16:40 - Son Güncellenme: 2013.04.24 17:34 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Obama "Büyük felaket" dedi

ABD Başkanı Barack Obama, Ermenilerin 1915'teki olayların yıl dönümü olarak kabul ettikleri 24 Nisan günü ile ilgili açıklamasında, büyük felaket anlamına gelen "Meds Yeghern" ifadesini kullandı.


Obama, açıklamasında, "Bugün Meds Yeghern'i anıyor ve 20. yüzyılın en kötü mezalimlerinden birinde can verenleri onurlandırıyoruz" diyerek, "98 yıl önce Osmanlı İmparatorluğu'nun son günlerinde 1,5 milyon Ermeninin katledildiğini ya da ölüm yürüyüşüne zorlandığını" savundu

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.24 16:40 - Son Güncellenme: 2013.04.24 17:34 - HABER MERKEZİ
A