Obama brokoli aşığı çıktı
ABD Başkanı Barack Obama, en sevdiği yemeğin brokoli olduğunu açıkladı.
2013.07.11 07:21 - Son Güncellenme: 2013.07.11 07:21 - Dünya - HABER MERKEZİ
Önceki gün First Lady Michelle Obama'nın Beyaz Saray'da düzenlediği "Çocuk Yemeği"ne katılan ABD Başkanı, çocuklara sağlıklı beslenmelerini öğütledi. Obama en sevdiği yemeği soran küçük bir çocuğa "Brokoli" cevabını verdi. Bu açıklama Washington'da bir tartışmayı da beraberinde getirdi. Eski Başkan George H.W. Bush 1990'da brokoliyi donanmada yasaklamış ve "Ben ABD Başkanıyım ve daha fazla brokoli yemeyeceğim" demişti. 1992'de Hillary Clinton ve Tipper Gore, brokoliyi tekrar Beyaz Saray'a getirmek için kampanya başlatmıştı.