O şüpheliler serbest bırakıldı
Adana'da otobüslerde mühimmat bulunduğu iddiasıyla adliyeye sevk edilen 2 sürücü ve firma sahibi tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.
2014.01.14 09:19 - Son Güncellenme: 2014.01.14 09:22 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Ceyhan-Adana otoyolunda kent girişindeki rutin yol kontrolleri sırasında durdurulan otobüste yapılan aramada, bagajda 40 küçük kasa içinde bir miktar otomatik tüfek mermisi ele geçirilmesiyle ilgili adliyeye getirilen 3 kişi, savcılık sorgusunun ardından mahkemeye sevk edildi. Mahkemeye çıkarılan zanlıların tamamı tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.