O Ses Türkiye'ye eski şampiyon Mustafa Bozkurt konuk oldu

O Ses Türkiye'ye eski şampiyon Mustafa Bozkurt konuk oldu

O Ses Türkiye'de elemeler devam ederken programda sürpriz bir isim sahneye çıktı. Geçen yılın şampiyonu Mustafa Bozkurt konuk olarak yarışmaya katıldı.

2013.12.10 09:57 - Son Güncellenme: 2013.12.10 09:58 - Medya - HABER MERKEZİ
A
O Ses Türkiye'ye eski şampiyon Mustafa Bozkurt konuk oldu

 

Yarışmaya konuk olarak katılan Mustafa Bozkurt yeni albümünden bir şarkı seslendirdi. Neşeli halleri gözlerden kaçmayan Bozkurt yeni jüri üyesi Gökhan'a sarılması izleyenleri güldürdü.

O Ses yarışmasından 'evim' diye bahseden Mustafa Bozkurt, albüm çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini ve yeni yıldan önce çıkmasını planladıklarını sözlerine ekledi.

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2013.12.10 09:57 - Son Güncellenme: 2013.12.10 09:58 - HABER MERKEZİ
A