O Ses Türkiye'ye eski şampiyon Mustafa Bozkurt konuk oldu
O Ses Türkiye'de elemeler devam ederken programda sürpriz bir isim sahneye çıktı. Geçen yılın şampiyonu Mustafa Bozkurt konuk olarak yarışmaya katıldı.
2013.12.10 09:57 - Son Güncellenme: 2013.12.10 09:58 - Medya - HABER MERKEZİ
Yarışmaya konuk olarak katılan Mustafa Bozkurt yeni albümünden bir şarkı seslendirdi. Neşeli halleri gözlerden kaçmayan Bozkurt yeni jüri üyesi Gökhan'a sarılması izleyenleri güldürdü.
O Ses yarışmasından 'evim' diye bahseden Mustafa Bozkurt, albüm çalışmalarının tüm hızıyla devam ettiğini ve yeni yıldan önce çıkmasını planladıklarını sözlerine ekledi.