'O resme çok güldüm'

'O resme çok güldüm'

Kubat'ın "Kamer Batıoğlu'nun sergisindeki tenis oynayan şişman kadın tablosunu Hülya Avşar'a benzettim, görür görmez aldım" açıklaması, Avşar'ı güldürdü.

2013.05.27 12:39 - Son Güncellenme: 2013.05.27 12:39 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'O resme çok güldüm'

 

 

Hülya Avşar önceki gün kız kardeşi Helin ve Serra Tokar ile Nişantaşı Frankie'de yemekteydi. Günün sonunda kendi kullandığı araçla oradan ayrılan Avşar'a, kapıda Kubat'ın "Tenis oynayan şişman kadın tablosunu görür görmez aklıma Hülya Avşar geldi ve aldım" açıklaması soruldu. Bu sözleri duyar duymaz kahkaha atan Avşar, "Açıkçası hoşuma gitti. Evet tablodaki şişman bir kadın ama olsun. Kubat'ın bu açıklamasına çok güldüm" dedi.
 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.05.27 12:39 - Son Güncellenme: 2013.05.27 12:39 - HABER MERKEZİ
A