O mektubu kadınlarımız adına yazdım

O mektubu kadınlarımız adına yazdım

Oktay Kaynarca, Başbakan'a mektup yazdığı için kendisini eleştirenlere yanıt verdi: "Ben o mektubu ülkem ve kadınlarımız için yazdım, onların adına bu sorunu dile getirdim."

2012.09.13 09:32 - Son Güncellenme: 2012.09.13 09:32 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
O mektubu kadınlarımız adına yazdım

EŞİYLE çıktığı tatilde teknede fotoğraflarının çekilmesine tepki gösteren oyuncu Oktay Kaynarca'nın bu konuda Başbakan'a mektup yazdığını açıklaması, meslektaşı Emre Kınay'la polemik yaşamasına yol açtı. "Saba Tümer'le Bugün" programına konuk olan ikili, yayında gergin anlar yaşadı. Kaynarca, Kınay'ın "Herkes sıkışınca Başbakan'a mektup yazıyor" sözlerine "İsrail başbakanına mı söyleyeceğim?" diye karşılık verdi. Kaynarca, yayının ardından Kınay'la arasında herhangi bir problem olmadığını söyledi: "O benim canım kardeşim ve ne demek istediğimi de iyi biliyor. Aslında bana destek veriyor ama yanlış anlaşıldı." Oktay Kaynarca ayrıca Başbakan'a o mektubu yasal düzenleme yapılması için yazdığını söyledi: "Gözlerden uzak bir yerde tatil yaparken fotoğraflarımızın çekilip yayınlanması doğru değil. Bu konuda yasal düzenlemeler yapılmalı. Ben o mektubu ülkem ve kadınlarımız için yazdım, onların adına bu sorunu dile getirdim."  

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.09.13 09:32 - Son Güncellenme: 2012.09.13 09:32 - HABER MERKEZİ
A