O ilçeden kilo kilo altın çıkıyor! İngiliz turist gezerken altın buldu

O ilçeden kilo kilo altın çıkıyor! İngiliz turist gezerken altın buldu

Konya'da İngiliz bir mühendis bölgede binde 6.5 - 9 arası miktarda altın ve gümüş bulunduğunu açıkladı

2024.01.22 15:22 - Son Güncellenme: 2024.01.24 12:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
O ilçeden kilo kilo altın çıkıyor! İngiliz turist gezerken altın buldu

Yeniçağ gazetesinden alınan habere göre; Konya'da bulunan altın madeninin keşfedilme hikayesini duyanlar şaşıp kalıyor. İngiliz altın firmasında çalışan bir mühendis karayolu ile Antalya'ya tatile giderken yol kenarında bir kayada gördüğü damar dikkatini çekti.

Arabasını kenara çekip kayaç üzerindeki damarda incelemelerde bulunan mühendis bir örnek alıp firmaya incelemek üzere gönderdi. İnceleme yapan İngiliz firması bölgede binde 6.5 - 9 arası miktarda altın ve gümüş bulunduğunu açıkladı.

6 tona yakın altın

Konya'nın Meram ilçesi İnlice mahallesinde bulunan bu maden de daha önceleri Maden Teknik ve Arama Genel Müdürlüğü (MTA) tarafından yapılan açıklamada 5-6 ton civarında bir altın yatağı olabileceği aktarılmıştı.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2024.01.22 15:22 - Son Güncellenme: 2024.01.24 12:40 - HABER MERKEZİ
A