O hayvanlara belediye sahip çıktı

O hayvanlara belediye sahip çıktı

Bozüyük ilçesinde, soğuktan donmak üzere olan yavru sokak köpeklerine belediyenin sahip çıktığı belirtildi.

2013.12.23 20:37 - Son Güncellenme: 2013.12.23 20:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
O hayvanlara belediye sahip çıktı

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, vatandaşların Kasımpaşa Mahallesi'nde boş binada yavru köpeklerin bulunduğunu bildirmesi üzerine ekiplerin, soğuktan donmak üzere olan yavru köpeklere sahip çıktığı kaydedildi.

Köpeklerin hayvan barınağına götürüldüğü ifade edilen açıklamada, veteriner Eyüp Cebeci tarafından tedavilerinin yapıldığı aktarıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.23 20:37 - Son Güncellenme: 2013.12.23 20:37 - HABER MERKEZİ
A