O hayvanlara belediye sahip çıktı
Bozüyük ilçesinde, soğuktan donmak üzere olan yavru sokak köpeklerine belediyenin sahip çıktığı belirtildi.
2013.12.23 20:37 - Son Güncellenme: 2013.12.23 20:37 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, vatandaşların Kasımpaşa Mahallesi'nde boş binada yavru köpeklerin bulunduğunu bildirmesi üzerine ekiplerin, soğuktan donmak üzere olan yavru köpeklere sahip çıktığı kaydedildi.
Köpeklerin hayvan barınağına götürüldüğü ifade edilen açıklamada, veteriner Eyüp Cebeci tarafından tedavilerinin yapıldığı aktarıldı.