O görüşme sona erdi

O görüşme sona erdi

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı Sarıyer'deki Huber Köşkü'nde son kez kabul etti. İkili görüşmede cumhurbaşkanlığı seçimleri ve adaylık konuları masaya yatırıldı.

2014.06.29 19:46 - Son Güncellenme: 2014.06.29 19:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
O görüşme sona erdi

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Başbakan Erdoğan'ı Huber Köşkü'nde son kez kabul etti. Geçtiğimiz hafta MGK nedeniyle yapılamayan olağan görüşme, bugün 18.30 sıralarında başladı ve 19.20'de sona erdi. İkili görüşmede cumhurbaşkanlığı seçimleri ve adaylık konuları masaya yatırıldı.

Görev süresi 28 Ağustos'ta sona erecek olan Gül, bugün yaptığı açıklamada aday olmayacağını açıklamıştı. Bu nedenle köşkte son kez Erdoğan'la bir araya gelmiş oldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.06.29 19:46 - Son Güncellenme: 2014.06.29 19:46 - HABER MERKEZİ
A