Nusaybin'de içme suyu şebekesine bombalı saldırı
MARDİN'in Midyat İlçesi'ne bağlı kırsal kesimdeki Beyazsu Mahallesi'nden Artuklu, Nusaybin ve Kızıltepe ilçelerine giden içme suyu hattına PKK'lı teröristler ikinci kez bombalı saldırı düzenlendi.
2016.04.24 13:30 - Son Güncellenme: 2016.04.24 13:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
Mardin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MARSU) Nusaybin Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, dün gece saatlerinde Beyazsu Mahallesi'nde bulunan içme suyu hattının 2 ayrı noktasına bombalı saldırı düzenlendiği belirtildi. Saldırı sonrası ilçeye Artuklu, Nusaybin, Kızıltepe İlçesi'ne su verilemediği ve hasar tespit ile onarım çalışmalarına başlandığı ifade edildi.