Nürnberg Gençler'i penaltı ile geçti

Nürnberg Gençler'i penaltı ile geçti

Gençlerbirliği, hazırlık maçında Bundesliga ekiplerinden Nürnberg'e 1-0 yenildi.

2013.07.20 21:43 - Son Güncellenme: 2013.07.20 21:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Nürnberg Gençler'i penaltı ile geçti

Sezon hazırlıklarının ikinci etabını Almanya'da sürdüren Gençlerbirliği, Bundesliga ekiplerinden 1.FC Nürnberg ile yaptığı maçı 1-0 kaybetti.

Kırmızı-siyahlılarda Ferhat, Serkan Kurtuluş (Dk. 60 Serkan Yanık), Sedat (Dk. 46 Uğur), Kulusic, Tosiç (Dk. 70 Ferhat), Jimmy (Dk. 46 Tomiç), Doğa (Dk. 60 Milan), Petroviç (Dk. 60 Yusuf), Nizamettin (Dk. 46 Özgür), Mervan (60 Hurşut) ve Lekiç (Dk. 46 Zec) forma giydi.

Maçın 75. dakikasında Gebhart'ın, Gençlerbirliği ceza alanında düşürülmesi sonucunda hakem penaltı atışına karar verdi. Penaltıyı aynı oyuncunun golle sonuçlandırmasıyla 1.FC Nürnberg sahadan 1-0 galip ayrıldı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.20 21:43 - Son Güncellenme: 2013.07.20 21:43 - HABER MERKEZİ
A