Nükleer hırsızlık alarmı
Irak'ta bir petrol tesisinden radyoaktif madde çalındı. Açıklama, dünyayı alarma geçirdi.
2016.02.19 07:35 - Son Güncellenme: 2016.02.19 08:44 - Dünya - HABER MERKEZİ
01:06
İLGİLİ VİDEO
Carablus'ta IŞİD ile PYD arasında karşılıklı havan atışları
00:41
İLGİLİ VİDEO
IŞİD'den İngiltere'ye tehdit
Iraklı yetkililer, radyoaktif maddenin kasım ayında çalındığını duyurdu. Sözkonusu madde, Basra yakınlarındaki bir Amerikan petrol firmasının tesisinde tutuluyordu. Boru hatlarının test edilmesi için kullanılan madde, "SGS" adlı firmanın İstanbul şubesine ait.
İsviçreli şirket sorumluluk kabul etmediklerini açıkladı. Dizüstü bilgisayar büyüklüğünde bir kutuda saklanan radyoaktif maddenin IŞİD'in eline geçmesinden endişe ediliyor. Iraklı yetkililer bu maddeden "bomba" yapılabileceğine dikkat çekiyor.