Nokia resmen öldü

Nokia resmen öldü

Microsoft, Nokia markasını telefonlardan resmen çıkardı; işte Nokia telefonların yeni ismi...

2014.10.28 10:09 - Son Güncellenme: 2014.10.28 10:12 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Nokia resmen öldü

Microsoft, geçtiğimiz günlerde Nokia markasını bıraktığını, gelecekteki telefonlarını Microsoft Lumia olarak adlandıracağını duyurmuştu.

Resmi duyuruyla birlikte Microsoft, yeni markanın cihazlarının üzerinde nasıl görüneceğini gösteren iki görsel de yayınladı (yukarıda ve aşağıda). Yeni düzende arkadaki Nokia markası yerine Microsoft'un koyu harflerle yazılmış adı ve Windows logosu bulunuyor.

Telefonların adı değişse de Microsoft, Lumia sahiplerine hizmet vermeye devam edecek. Firma, Cuma günü yaptığı duyuruda şu anki Nokia kullanıcılarını desteklemeye devam edeceğini söylemişti. Microsoft, 2012'de Windows Phone 7'den Windows Phone 8'e geçişte gelecekteki tüm cihazlarının en az 18 ay yeni güncellemelerle destekleneceğini söylemişti.

Nokia markası akıllı telefonlardan kaybolacak olsa da, bazı "feature" telefonlarda kullanılmaya devam edilecek. İlk Microsoft Lumia telefonuyla ne zaman tanışacağımız konusundaysa henüz herhangi kesin bir bilgi yok. Firmanın tek söylediği, bunun "yakında" olacağı.
Kaynak:Hürriyet

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2014.10.28 10:09 - Son Güncellenme: 2014.10.28 10:12 - HABER MERKEZİ
A