Nişantaşı Üniversitesi öğretim üyesi alıyor

Nişantaşı Üniversitesi öğretim üyesi alıyor

Nişantaşı Üniversitesi 30 tane öğretim üyesi alımı için ilan verdi.

2019.03.06 18:07 - Son Güncellenme: 2019.03.06 18:08 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Nişantaşı Üniversitesi öğretim üyesi alıyor

Nişantaşı Üniversitesi profesör, doçent ve doktor öğretim üyesi olmak üzere 30 tane personel alıyor.

Başvuru süreci Resmi Gazete'de yayım tarihten itibaren 15 gündür.  Adayların Profesör ve Doçent kadrosuna başvurmaları için Rektörlüğe, Doktor Öğretim Üyesi kadrosuna başvurmaları için ise Nişantaşı Üniversitesi ilgili Müdürlük/Dekanlıklarına şahsen yapmaları gerekiyor. Posta ve internet üzerinden yapılan başvurular kabul edilmiyor.

Adaylar, kadro detaylarına www.nisantasi.edu.tr adresinden ulaşabiliyorlar.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2019.03.06 18:07 - Son Güncellenme: 2019.03.06 18:08 - HABER MERKEZİ
A